fredag den 26. december 2014

Jomfru Marias budskaber fra Medjugorje 2014

25. januar
"Mine kære børn! Bed, bed, bed, så at bønnens genskær får indflydelse på dem, I møder. Læg Bibelen på et synligt sted i jeres familier og læs i den, så at fredens Ord kan finde ind i jeres hjerte. Jeg beder sammen med jer og for jer, mine kære børn, om at I dag for dag må åbne jer mere for Guds vilje. Tak fordi I følger min opfordring!"

25. februar
"Mine kære børn! I ser, hører og føler at der findes mange mennesker, der lever uden Gud i deres hjerte. De ønsker Ham ikke, fordi de er langt væk fra bønnen og ikke har nogen fred. I, mine kære børn, bed og lev efter Guds bud. I skal være bøn, I der fra starten har sagt "ja" til mit kald. Vidn om Gud og om mit nærvær, og glem ikke, mine kære børn, at jeg er med jer og elsker jer. Hver dag på ny bringer jeg jer min Søn Jesus. Tak fordi I følger min opfordring!"

25. marts
"Mine kære børn! På ny opfordrer jeg jer: Begynd at kæmpe mod synden som i de første dage, gå til skrifte og beslut jer for hellighed. Guds kærlighed vil gennem jeg begynde at flyde ud i verden, freden vil råde i jeres hjerte og Guds velsignelse vil fylde jer. Jeg er med jer og går i forbøn for jer hos min Søn, Jesus. Tak fordi I følger min opfordring!"

25. april
"Mine kære børn! Åbn jeres hjerte for den nåde, Gud vil skænke jer gennem mig, ligesom en blomst der åbner sig for solens varme stråler. Vær bøn og kærlighed for alle dem er fjernt fra Gud og Hans kærlighed. Jeg er med jer og går i forbøn for jer hos min Søn, Jesus, og jeg elsker jer med uendelig kærlighed. Tak fordi I følger min opfordring!"

25. maj
"Mine kære børn! Bed og vær klar over at uden Gud er I kun støv. Vend derfor jeres tanker og jeres hjerte til bønnen. Stol på Hans kærlighed. I Guds ånd er I, mine kære børn, alle opfordrede til at være vidner. I er værdifulde og jeg kalder jer, mine kære børn, til hellighed og til det evige liv. Derfor skal I gøre jer det klart at dette liv er forgængeligt. Jeg elsker jer og kalder jer til omvendelsens nye liv. Tak fordi I følger min opfordring!"

25. juni
"Mine kære børn! Den Allerhøjeste giver mig den nåde at være hos jer og i bøn vise jer hen til fredens vej. Jeres hjerte og sjæl tørster efter fred og kærlighed, efter Gud og Hans fred. Derfor mine kære børn, bed, bed, bed, og i bønnen vil I finde livets visdom. Jeg velsigner jer alle og går i forbøn for jer hos min Søn, Jesus. Tak fordi I følger min opfordring!"

25. juli
"Mine kære børn! I er ikke klar over hvilke nådegaver, I lever med i denne tid, hvor den Allerhøjeste giver jer tegn, så I kan åbne jer og omvende jer. Vend om til Gud og til bønnen, og lad bønnen begynde at herske i jeres hjerte, familier og fællesskaber, så Helligånden kan føre og anspore jer, så I hver dag åbner jer mere for Guds vilje og Hans plan med enhver af jer. Jeg er med jer og går i forbøn for jer sammen med helgenerne og englene. Tak fordi I følger min opfordring!"

25. august
"Kære børn! Bed for mine anliggender, for Satan ønsker at spolere den plan, jeg har her, og berøve jer freden. Derfor, mine kære børn, bed, bed, bed om at Gud må virke i enhver af jer. Gid jeres hjerte må være åbent for Guds vilje. Jeg elsker jer og velsigner jer med min moderlige velsignelse. Tak fordi I følger min opfordring!"

25 september
"Kære børn! Også i dag opfordrer jeg jer tiol at være som stjerner, der med deres skær giver lys og skønhed til andre, så de kan glæde sig over det. Mine kære børn, vær I også skær, skønhed, glæde og fred og især bøn for alle dem, der er fjernt fra min og min Søn, Jesus', kærlighed. Mine kære børn, vidn om jeres tro og bøn i glæde, i den troens glæde i jeres hjerte; og bed om freden som er en kostelig gave fra Gud. Tak fordi I følger min opfordring!"

25. oktober
Bed i denne nådens tid og bed om de helliges forbøn, der allerede lever i lyset. Måtte de hver dag være til eksempel og opmuntring for jer på jeres vej til omvendelse. Mine kære børn, vær klar over at jeres liv er kort og forgængeligt. Derfor skal I længes efter evigheden og forbered jeres hjerte i bøn. Jeg er med jer går i forbøn for jer hos min Søn for enhver af jer, især dem der har viet sig mig og min Søn. Tak fordi I følger min opfordring!"

25. november
Mine kære børn! På en særlig måde opfordrer jeg jer igen i dag til bøn. Bed, mine børn, så I kan begribe hvem I er, og hvorhen I skal gå. I skal være det glade budskabs bærere og mennesker fulde af håb. I skal være kærlighed for alle dem, der er uden kærlighed. Mine kære børn, I vil kun virkeliggøre alt det I er eller kan hvis I beder og er åbne for Guds vilje. Den Gud, der vil føre jer til det evige liv. Jeg er med jer og beder for jer hver dag hos min Søn Jesus Kristus. Tak fordi I følger min opfordring!"

25. december
"Mine kære børn! Atter i dag bærer jeg min elskede Søn Jesus til jer i mine arme, og jeg nedbeder fra Ham freden over jer og mellem jer. Bed, og tilbed min Søn, så at Hans fred og glæde kan udgydes i jeres hjerte. Jeg beder for jer, for at I kan åbne jer endnu mere for bønnen. Tak fordi I følger min opfordring!"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar